Optimering af din hjemmeside

Jeg har arbejdet med optimering af hjemmesider siden Google kom frem, og kender jeg kender til de fleste tips og triks fra egen erfaring. Ring på telefon 70 25 55 52, hvis du vil høre nærmere om hvordan jeg kan hjælpe dig!

Jeg hjælper dig til succes med optimering af din hjemmeside

Jeg har mange års erfaring i optimering af hjemmeside, og de fleste af mine hjemmesider rangerer højt i Google søgeresultater. Årsagen er, at mine kunders hjemmesider er optimeret intensivt i forhold til vigtige søgeord i deres branche. Jeg kan hjælpe dig til succes med optimering af din hjemmeside på følgende måde:
  • Udformning af den overordnede strategi - Vi drøfter din virksomheds markedsføringsstrategi og hvilke muligheder, der er for at gøre resultatet målbart. Mere direkte salg? Flere kundehenvendelser? Flere downloads af brochurer? Flere abonnenter på mailinglisten?
  • Relevante søgeord - Vi kredser os ind på hvilke søgeord, der kan forventes at give dig flest mulige relevante besøg fra Google. Her vil der være tale om en afvejning af hvilke søgeord, der bliver benyttet mest, og hvor der er størst chance for succes i forhold til konkurrencen. 
  • Effektive tekster - Jeg sørger for at udvikle optimale produkt- og virksomhedsbeskrivelser til brug for Google. Beskrivelserne indarbejdes på strategisk vigtige steder på hjemmesiden.
  • Linkpopularitet - Det er meget vigtigt for Google, at der er links til din hjemmeside fra andre hjemmesider. Jeg hjælper dig med at finde muligheder, og vurdere hvilke, der er bedst for optimering af din hjemmeside.
  • Sociale medier - Sociale medier som Facebook, Twitter, LinkedIn og Google+ er blevet en vigtig faktor i forhold til søgemaskineoptimering. Jeg hjælper dig til at få mest muligt ud af dem i forhold til dine ressourcer.
  • Overvågning og opfølgning - Din hjemmeside skal overvåges og tilpasses løbende. Vi aftaler, hvem der gør hvad i forbindelse med den løbende Google søgeoptimering.

Fakta om Google søgeoptimering af din hjemmeside

Google bruger robotter til indsamling af data og matematiske formler til at finde ud af, hvordan indholdet af din hjemmeside skal listes i sine søgeresultater. Google vurderer bl.a.
  • hvor og hvor mange gange optræder søgeordet.
  • kvalitet og indhold af indgående links til siden
  • indlæsningshastighed for din side
  • kvaliteten af dit indhold
  • længden af de besøgendes ophold på din side
  • ...og meget mere.
Din sides popularitet vurderes ud fra hvor mange interne og eksterne links, der er til den. Det er vigtigt, at de sider, der linker, også er populære, og helst handler om noget af det sammen som din egen side.
I de senere år er din hjemmesides sociale faktor blevet en stadig større faktor. Det betyder i Googles optik, at din side er mere interessant, hvis den hyppigt bliver linket til fra sociale medier som Facebook, Twitter, Google+ og LinkedIn.

Optimering styrer de besøgende frem mod målet

Søgeoptimering er ikke tilstrækkelig, hvis du skal have et ordentligt resultat af dine anstrengelser. Når du optimerer din hjemmeside er det også vigtigt, at du har opmærksomheden rettet mod, hvad der sker, når nogen lander på din hjemmeside. Hver eneste af dine sider skal betragtes som en landingsside, der skal konvertere de besøgende til kunder. Her viser al erfaring, at du kan mangedoble din omsætning, hvis dit webdesign netop har fokus på at konvertere de besøgende til kunder.

 

 

 

Ring 70 25 55 52 og hør nærmere

 
 
 

 Karsten fik vores søkort frem i Google

Torben Frerks | Weilbach A/S
 
 
 

Søgemaskineoptimering af hjemmesider

 

 Mere end 80 % af de potentielle kunder til dit produkt, finder frem via Google søgning.

 

Karsten Andersen

Online WebDesign ApS