Google annoncer giver dig flest kunder pr. investeret krone

Mere end hvert tredje klik på et Google søgeresultat lander på en betalt annonce - og tendensen er stigende. Ring til mig på telefon 70 25 55 52 og få mere at vide.

 

Få udbytte af dine Google annoncer

Jeg sidder klar ved telefonen! - Ring til mig for at høre mere om hvordna du får udbytte af dine Google annoncer

Hvert tredje Google klik (mindst) er et klik på en betalt annonce

Hvis du vil udnytte potentialet i Google, kan du ikke nøjes med almindelig søgeoptimering af din hjemmeside. Faktisk er mere end hvert tredje klik i et Google søgeresultat et klik på en betalt annonce, og antallet af klik på annoncer stiger faktisk, når folk er klar til at købe. Så hvis du vil udnytte det fulde Google potentiale, bør du derfor også købe dig til nogle af dine besøg via Google Annoncer.

 

 

Udnyt potentialet i Google AdWords - Ring i dag

 

Hvorfor skal du bruge Google annoncering?

Google står for mere end 80 % af alle søgninger i vores del af verden, og procenten er højere i Danmark. Alene af den grund er det vigtigt at du interesserer dig for annoncering i Google.

  • Det koster ikke noget at få dine Google annoncer vist. Du betaler kun, når der bliver klikket på din annonce.
  • Du bestemmer selv budgettet for, hvor meget du vil betale for pr. klik og for dit daglige budget.
  • Du får en detaljerede statistik, som giver dig et klart billede af, hvordan din kampagne udvikler sig, og du kan justere dit budget op og ned med øjeblikkelig effekt.
  • Google annoncer er ofte den billigste form for markedsføring, du kan købe dig til. Dog kun hvis du sørger for at få sat din kampagne rigtigt op, og du sørger for at holde den vedlige.

Og en ekstra bonus - Googles annoncestatistikkerne giver dig derudover et væld af informationer om folks søgeadfærd. Den viden kan du bruge til den almindelige søgeoptimering af din hjemmeside.

 

Hvordan fungerer Google annoncer?

Prøv for eksempel at søge på ordet "forsikring" i Google, så vil du formentlig se annoncer både for oven og for neden. Firmaerne bag disse annoncer har hver især en Google konto, hvor de blandt andet kan styre:
  • Indholdet af annoncen.
  • Hvilke søgeord der skal udløse annoncen.
  • Maksimal klikpris for hvert søgeord.
  • Maksimalt dagligt budget.

Du styrer med kilometers nøjagtighed præcist, hvor annoncen skal vises. Derudover kan du kontrollere hvilke sprog og platforme (altså pc, tablet, mobil) annoncen skal henvende sig til. Derudoverkan styrer du selvfølgeligt kampagnens start og slut og meget, meget mere. 

 

 

Få en uforpligtende opringning fra Online WebDesign

 

Lad mig hjælpe dig i gang med dine AdWords annoncer i dag...

Når vi har en aftale på plads, opretter jeg en Google AdWords konto i dit navn. Du vil her kunne følge med i hvilke søgeord, der bliver brugt, og hvor meget der bliver klikket på din annonce.
  • Jeg hjælper dig med at finde de mest effektive søgeord i forhold til målet med din kampagne.
  • Jeg hjælper dig med at finde frem til de mest effektive annoncer.
  • Jeg sørger for løbende justering af kampagner, så du får størst muligt udbytte pr. investeret krone.
  • Jeg sørger for at være løbende på forkant med de nye faciliteter, som Google stiller til rådighed.
Du vil blive faktureret direkte fra Google for dit månedlige forbrug af annoncer. Dvs. at du betaler altså Google's nettopriser - jeg lægger ikke et mere eller mindre skjult beløb oveni.
 

Jeg giver dig en rabatkupon til en værdi af 600 kr.!

Lad os gå i gang med det samme! Når din konto er åbnet vil jeg sørge for, at du får den første måneds annonceklik til en værdi af op til  600 kr. helt gratis.

 
 
 
 
 
Simon Sikker El Tommerup og Odense

 Vi ansatte 4 nye medarbejdere med Karstens Google annoncekampagne

Simon Schmidt | Sikker El | Odense & Tommerup
 
 

 

 

 

 Jeg optimerer din kampagne, så du maksimerer antallet af henvendelser fra din målgruppe.

 

Karsten Andersen
Telefon: 70 25 55 52
karsten@onlinewebdesign.dk
LinkedIn

 

 

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.