E-A-T og andre vigtige SEO-faktorer, som tjekkes af Googles vurderingsekspert

Google er ikke kun kunstig intelligens, men også vurderingseksperter af kød og blod. Googles vurderingseksperter har kun én ting i hovedet: E.A.T. 

 

Er du klar til Googles EAT vurderingsekspert?

Jeg sidder klar ved telefonen. Ring til mig på 70 25 55 52, hvis du vil høre nærmere om, hvordan jeg kan E-A-T optimere din hjemmeside.

Gør dig klar til, at Googles vurderingsekspert kommer forbi og vurderer din E-A-T faktor

Google bruger ikke kun kunstig intelligens. Google har faktisk også en hær af fysiske vurderingseksperter. De har til opgave, at tjekke hjemmesiders E-A-T, som står for Ekspertise, Autoritet og Troværdighed. Før eller siden vil der (igen) komme en Google vurderingsekspert forbi din hjemmeside og bl.a. tage stilling til:
  • kvaliteten og indholdet af indgående links til din side
  • din hjemmesides indlæsningshastighed
  • kvaliteten af dit indhold
  • din ekspertise
  • din autoritet
  • din troværdigted
  • ...og en lang række andre ting.

Vurderingseksperterne er specialtrænede og sidder med en række afkrydsningsskemaer, som de udfylder under gennemgang af dine sider og dem, der linker til dig.

 

 

Optimering af hjemmeside med Ekspertise, Autoritet og Troværdighed

Ekspertise, Autoritet og Troværdighed er tre super vigtige pejlemærker, når Google skal vurdere hvor højt en hjemmeside skal placeres i søgeresutaterne. E-A-T vurderes af dygtige trænede vurderingseksperter, som før eller siden vil aflægge din hjemmeside et besøg

 

Optimer din hjemmesides linkpopularitet og opnå mere E-A-T

En vigtig faktor i E.A.T. vurderingseksperterne kommer på besøg, er de indgående links, der er til din hjemmeside. Det er vigtigt, at de sider, der linker til dig, også er populære, og gerne handler om noget af det sammen som din egen side. Og det er vigtigt, at også disse sider udstråler ekspertise, autoritet og troværdighed (der var den igen!).
I de senere år er din hjemmesides sociale faktor blevet stadig mere vigtig. Det betyder i Googles optik, at din side er mere interessant, hvis den hyppigt bliver linket til fra sociale medier som Facebook, Twitter og LinkedIn.
 
 

Få en uforpligtende opringning fra Online WebDesign

 

Din hjemmesides indlæsningshastighed er en  vigtig E-A-T komponent

Indlæsningshastigheden for din hjemmeside er i de senere år blevet vurderet højere og højere af Google. Man kunne tro, at Google bare kunne overlade denne tekniske vurdering til sine robotter. Men nej, sådan er det ikke. Googles vurderingseksperter har som selvstændig opgave at inkludere indlæsningshastigheden som en faktor i den endelige pointtildeling.

Mange hjemmesider tynges alvorligt af uduelige templates og tonstunge billeder, som gør indlæsning af siderne til en plage, ikke mindst, hvis man har en langsom internetforbindelse. Det er der mange, der har, og dem er Google solidarisk med. Så de langsomme sider ryger om på side to i Googles søgeresultat!

Et godt sted at starte er Googles hastighedstest: Google Speed Insight. Der får du leveret både score, digagnose og forslag til forbedringer. Mange af disse forslag kan efterkommes med diverse plug-ins til det CMS system, du bruger til din hjemmeside.

 

Husk, at hver eneste af dine sider er en landingsside

Søgeoptimering er ikke tilstrækkelig, hvis du skal have et ordentligt resultat af dine anstrengelser. Når du optimerer din hjemmeside er det også vigtigt, at du har E.A.T. opmærksomhed rettet mod, hvad der sker, når nogen i målgruppen lander på din hjemmeside.
Hver eneste af dine sider skal betragtes som en landingsside, der skal konvertere de besøgende til kunder. Her viser min erfaring, at du kan mangedoble din omsætning, hvis dit webdesign netop har fokus på at konvertere de besøgende til kunder.

Jeg kan hjælpe dig til succes med E-A-T optimering af din hjemmeside

Jeg har mange års erfaring i optimering af hjemmesider, og de fleste af mine kunders hjemmesider rangerer højt i Google søgeresultater. Jeg arbejder ud fra Ekspertise, Autoritet og Troværdighed" perspektivet i alt, jeg foretager mig. 
 
Her er nogle af mine vigtige indsatspunkter i forbindelse med søgeoptimering af din hjemmeside:
  • Overordnet strategi - Vi skal have en snak om din virksomheds markedsføringsstrategi, og hvordan vi kan gøre resultaterne målbare. Hvad er det, vi vil opnå: Mere direkte salg? Flere kundehenvendelser? Flere downloads af brochurer? Flere abonnenter på din mailingliste?
     
  • Relevante søgeord - Vi skal kredse os ind på hvilke søgeord, der kan forventes at optimere dine besøg fra Google. Her skal vi afveje hvilke søgeord, der bliver benyttet mest, og hvor du har størst chance for succes i forhold til konkurrenterne. 
     
  • Effektive tekster - Jeg sørger for at udvikle optimale produkt- og virksomhedsbeskrivelser til brug for Google. I beskrivelserne tager jeg højde for de vigtigste søgeord, og sørger for, at de bliver lagt rigtigt ind på din hjemmeside.
     
  • Linkpopularitet - Det er vigtigt for Googles forståelse, at der er links til din hjemmeside fra andre hjemmesider. Det er simpelthen noget af det mest basale i den måde Google tænker. Jeg hjælper dig med at finde muligheder, og vurdere hvilke, der er bedst for optimering af din hjemmeside.
     
  • Sociale medier - Sociale medier som Facebook, Twitter og LinkedIn er blevet vigtige faktorer i forhold til søgemaskineoptimering. Jeg hjælper dig til at få mest muligt ud af de sociale medier i forhold til dine ressourcer.
     
  • Overvågning og opfølgning - Din hjemmeside skal overvåges og tilpasses løbende. Vi aftaler, hvem der gør hvad i forbindelse med den løbende Google SEO optimering.

Kan jeg også optimere min egen hjemmeside?

Et rigtig godt spørgsmål, du bør stille til alle, der vil tilbyde dig SEO-assistance: kan du finde ud af, at søgeoptimere din egen hjemmeside?

Og ja - det kan jeg da bestemt - prøv f.eks. disse Google-søgninger:

Du vil formentlig finde mig på side 1 i alle søgningerne - og formentlig helt i toppen. Afhængig af, hvor du befinder dig, vil du også finde mig blandt top tre i de geografiske Google Maps søgeresultater!

Har du styr på dine webejendomme?

Undervejs i processen med at SEO-optimere din hjemmeside, hjælper jeg dig også med at få bedre styr på dine webejendomme på vigtige platforme, som Google, LinkedIn, Facebook og Krak

 

EAT - Ekspertise, Autoritet, Troværdighed - ring til mig

Ring 70 25 55 52 og hør nærmere om, hvordan vi kan få E.A.T. optimeret din hjemmeside!

 
 
 
 
 

 Karstens arbejde gav eksplosiv stigning i antalet af henvendelser

Vilhelm Rasmussen | Vilhelms Musikværksted
 
 

 Besøgstallet blev firedoblet

Lars Kruuse | Veterinärhuset Ängelholm

Fra 1.000 til 4.000 besøgende pr. måned

 

 

 Karsten fik vores søkort frem i Google

Torben Frerks | Weilbach A/S

 

 

 

 

 Jeg har arbejdet med søgeoptimering i mere end 20 år. og de fleste af mine kunders hjemmesider rangerer meget højt i Google.

 

Karsten Andersen
Telefon: 70 25 55 52
karsten@onlinewebdesign.dk
LinkedIn

 

 

 

Fandt du mig på nettet?

De fleste finder frem til mig fordi jeg er noget af en haj til søgeoptimering. Du kan læse mere om, hvordan du kommer forrest i køen med søgeoptimering her: 

 

 

 

 

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.