Optimering af din hjemmeside - "Ekspertise, Autoritet og Troværdighed"

Jeg har arbejdet med optimering af hjemmesider siden Google kom til verden. Og jeg har helt styr på de fleste tips og triks. Ring på telefon 70 25 55 52, hvis du vil høre nærmere om hvordan jeg kan hjælpe dig med optimering af din hjemmeside!

 

Google optimering af hjemmeside

Jeg hjælper dig til succes med optimering af din hjemmeside

Jeg har mange års erfaring i optimering af hjemmesider, og de fleste af mine kunders hjemmesider rangerer meget højt i Google søgeresultater. Jeg arbejder ud fra de samme overordnede principper, som Google vurderer hjemmesider ud fra: "Ekspertise, Autoritet og Troværdighed" (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness). Og jeg kan også hjælpe dig med optimering af din hjemmeside.
 
Her er nogle af de vigtige indsatspunkter i forbindelse med søgeoptimering af din hjemmeside:
  • Overordnet strategi - Vi skal have en snak om din virksomheds markedsføringsstrategi, og hvordan vi kan gøre resultaterne målbare. Hvad er det, vi vil opnå: Mere direkte salg? Flere kundehenvendelser? Flere downloads af brochurer? Flere abonnenter på din mailingliste?
     
  • Relevante søgeord - Vi skal kredse os ind på hvilke søgeord, der kan forventes at optimere dine besøg fra Google. Her skal vi afveje hvilke søgeord, der bliver benyttet mest, og hvor du har størst chance for succes i forhold til konkurrenterne. 
     
  • Effektive tekster - Jeg sørger for at udvikle optimale produkt- og virksomhedsbeskrivelser til brug for Google. I beskrivelserne tager jeg højde for de vigtigste søgeord, og sørger for, at de bliver lagt rigtigt ind på din hjemmeside.
     
  • Linkpopularitet - Det er meget vigtigt for Google, at der er links til din hjemmeside fra andre hjemmesider. Det er simpelthen noget af det mest basale i den måde Google tænker. Jeg hjælper dig med at finde muligheder, og vurdere hvilke, der er bedst for optimering af din hjemmeside.
     
  • Sociale medier - Sociale medier som Facebook, Twitter, LinkedIn og Google+ er blevet vigtige faktorer i forhold til søgemaskineoptimering. Jeg hjælper dig til at få mest muligt ud af de sociale medier i forhold til dine ressourcer.
     
  • Overvågning og opfølgning - Din hjemmeside skal overvåges og tilpasses løbende. Vi aftaler, hvem der gør hvad i forbindelse med den løbende Google optimering.

 

 

Google - Ekspertise - Autoritet - Troværdighed

Ekspertise, Autoritet og Troværdighed er tre super vigtige pejlemærker, når Google skal vurdere hvor højt en hjemmeside skal placeres i søgeresutaterne.

 

Fakta om Google optimering af din hjemmeside - "Ekspertise, Autoritet og Troværdighed"

Google bruger først og fremmest kunstig intelligens, når den skal vurdere din hjemmeside. Men Google har faktisk også en hær af vurderingseksperter, som tjekker hjemmesider. 
 men sætter nogle gange også mennesker af kød og blod ind på din hjemmeside. De skal fx vurdere:
  • kvaliteten og indholdet af indgående links til din side.
  • indlæsningshastighed for din side.
  • kvaliteten af dit indhold.
  • din ekspertise.
  • din autoritet.
  • din troværdigted.
  • ...og en lang række andre ting.
Din sides popularitet vurderes bl.a. ud fra hvor mange interne og eksterne links, der er til den. Det er vigtigt, at de sider, der linker til dig, også er populære, og gerne handler om noget af det sammen som din egen side. Og at også disse sider udstråler ekspertise, autoritet og troværdighed.
I de senere år er din hjemmesides sociale faktor blevet stadig mere vigtig. Det betyder i Googles optik, at din side er mere interessant, hvis den hyppigt bliver linket til fra sociale medier som Facebook, Twitter, Google+ og LinkedIn.

Optimering styrer de besøgende frem mod dit mål - hver eneste side er en landingsside

Søgeoptimering er ikke tilstrækkelig, hvis du skal have et ordentligt resultat af dine anstrengelser. Når du optimerer din hjemmeside er det også vigtigt, at du har opmærksomheden rettet mod, hvad der sker, når nogen lander på din hjemmeside.
Hver eneste af dine sider skal betragtes som landingssider, der skal konvertere de besøgende til kunder. Her viser min erfaring, at du kan mangedoble din omsætning, hvis dit webdesign netop har fokus på at konvertere de besøgende til kunder.

Kan Online WebDesign finde ud af optimere sin egen hjemmeside?

Altså med andre ord: kan jeg finde ud af at tage min egen SEO-medicin med god virkning? Ja, det kan jeg da bestemt - prøv f.eks. disse Google-søgninger:

Du vil formentlig finde mig på side 1 i alle søgningerne - og formentlig helt i toppen. Afhængig af, hvor du befinder dig, vil du også finde mig blandt top tre i de geografiske Google Maps søgeresultater!

 

 

Ring 70 25 55 52 og hør nærmere om, hvad jeg kan gøre for din hjemmeside

 
 
 

 Karsten fik vores søkort frem i Google

Torben Frerks | Weilbach A/S
 

 Karstens arbejde gav eksplosiv stigning i antalet af henvendelser

Vilhelm Rasmussen | Vilhelms Musikværksted
 

 Vi er gået rent ind på søgemaskinerne

Jens Hermansen | Renas Fyn

Hjemmeside med fokus på kundehenvendelser

 

 Besøgstallet blev firedoblet

Lars Kruuse | Veterinärhuset Ängelholm

Fra 1.000 til 4.000 besøgende pr. måned

 

 

 

Optimering af hjemmeside - Ring for en snak i dag

 

 Jeg har arbejdet med søgeoptimering af hjemmesider i mere end 20 år. Dels gennem undervisning af store og små grupper og dels gennem optimering af hjemmesider og egne og andres produkter og serviceydelser.

 

Kontakt mig for en snak om optimering af din hjemmeside:

 

Karsten Andersen

Telefon: 70 25 55 52

karsten@onlinewebdesign.dk

 

LinkedIn

Google+

 

 

 

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.